روزنوشت و خاطرات یک نوجوان

این وبلاگ رو برای آزاد کردن افکار درونم ساختم ...

روزنوشت و خاطرات یک نوجوان

این وبلاگ رو برای آزاد کردن افکار درونم ساختم ...

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۹۶/۱۰/۱۱
    14
  • ۹۶/۱۰/۰۶
    13
  • ۹۶/۱۰/۰۳
    12
  • ۹۶/۱۰/۰۲
    11
  • ۹۶/۰۹/۲۳
    10
  • ۹۶/۰۹/۱۳
    9
  • ۹۶/۰۹/۱۳
    8
  • ۹۶/۰۸/۰۷
    5

12

يكشنبه, ۳ دی ۱۳۹۶، ۰۲:۰۴ ب.ظ

تغییر یک شبه اتفاق نمیوفته ... این جمله رو بارها شنیدم ، ولی آیا واقعا حرفه درستیه ؟

با تجربه هایی که من تو این چند وقت به دست آوردم میتونم هم بگم آره و هم بگم نه ... دلیلش اش هم اینه که واقعا هنوز برای خودم هم مشخص نیست که مثلا چرا یک سال پیش وقتی تصمیم گرفتم خوردن فست فود و نوشابه رو کنار بزارم اون تصمیم به واقعیت تبدیل شد و تونستم یک شبه تغییری که میخواستم رو به وجود بیارم  ولی بعضی چیزها رو بارها و بارها تصمیم به تغییرشون تو زندگی گرفتم ولی بعد از مدت کوتاهی شکست خوردم ... این شکست ها خیلی بده واقعا ، آدم رو از درون داغون میکنه و اعتماد به نفس اش رو از بین میبره ...

دیشب هم دوباره میخواستم تو خودم تغییرهای اساسی ایجاد کنم ولی باز هم اونجور که دوست داشتم کارها پیش نرفت ؛ شاید باید برای یک بار هم که شده باید تغییر یک شبه رو کنار بزارم و تصمیم بگیرم چیزی که میخوام تبدیل بشم رو توی طول زمان و با استمرار دنبال اش باشم ، باید فقط یک هدف رو انتخاب کنم و برای اون تلاش کنم و بعد از اینکه بهش رسیدم برم سراغ تصمیم های بعدی ...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی