روزنوشت و خاطرات یک نوجوان

این وبلاگ رو برای آزاد کردن افکار درونم ساختم ...

روزنوشت و خاطرات یک نوجوان

این وبلاگ رو برای آزاد کردن افکار درونم ساختم ...

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۹۶/۱۰/۱۱
    14
  • ۹۶/۱۰/۰۶
    13
  • ۹۶/۱۰/۰۳
    12
  • ۹۶/۱۰/۰۲
    11
  • ۹۶/۰۹/۲۳
    10
  • ۹۶/۰۹/۱۳
    9
  • ۹۶/۰۹/۱۳
    8
  • ۹۶/۰۸/۰۷
    5

14

دوشنبه, ۱۱ دی ۱۳۹۶، ۰۴:۱۳ ق.ظ
احساس میکنم یه خورده راحت نیستم با نوشتن تو اینترنت ، رو کاغذ وقتی یادداشت میکردم هم اثرات اش بیشتر بود و هم یه حسه بهتری داشتم ، این جا که مینویسم بیشتر احساس میکنم دارم برای یک نفر دیگه مینوسم تا خودم .... تو این مرحله یه خورده نیاز دارم برای خودم بنویسم و سنگ هام رو با خودم وا بکنم ... به هر حال تو این سال جدبد 2018 که امروز اولین روزش هست میخوام تو خودم فرو برم و چیزهایی که دنبالش بودم رو به وجود بیارم ، زندگی ام تا اینجا پر بوده از خاطرات تلخ و شیرینی که آرزو داشتم روزی این خاطرات رو همه بخونن و ازش لذت ببرن و شاید بتونه تجربه ی مفیدی رو بهشون انتقال بده ولی شاید هر کسی نتونه از زندگی دیگری لذت ببره و مسائل زندگی اون براش جذاب باشه ، شاید هم خیلی لذت بخش باشه ... ولی این ها مهم نیست ، مهم اینه که خودمون از زندگی خودمون لذت ببریم و خاطرات و لحظات و چالش هاش برامون جذاب باشه ، شاید بعضی موقع ها خیلی چیزها پیش بیاد که به آدم انقدر انرژی خوب یا بد بده که آدم دوست داشته باشه به بقیه بگه و خودش رو تخلیه کنه ، ولی تجربه بهم ثابت کرده نگه داشتن این حس ها تو خوده آدم خیلی وقت ها میتونه باعث قوی تر شدن آدم بشه حتی اگه سخت باشه ، اینطوری آدم رشد میکنه ...
برای من اون حس خوشبختی یا مشکل پنهان و گفته نشده خیلی بیشتر لذت اش دوام داشته و بارها دیدم که با تخلیه خودم ، اون حس هم کمرنگ تر شده ...
زندگی تون رو پیش خودتون نگه دارید ولی پیش خودتون ثابت نمونین و مدام به دنبال پیشرفت و عوض کردن شرایط باشید ... ایمان دارم به اون چیزی که دنبالش هستید میرسید ، فقط اگه لیاقت اش رو از خودتون نشون بدید .

دوستدار همه شما عزیزانی که نمیشناسم
یوسف

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی